Superman Logo

Friday, January 14, 2011

tunggul kayu .

hey sayang sayang semua . grrr
malang doe nasib aku hari ni :'(
nak mencarut banyak banyak banyak jea rse . but tadi dahh mencarut banyak sangat .


dengar lahh nii . tym hari isnin toe , afiq call , then ckp 


afiq : hari jumaat jumpe nak ?
aku : nak nak , tapi ta sure laa ..
afiq : laa .. apsal lak ?
aku : ntah , nnti tadak spe boleh hanta -,-' tapi , nnti nak beli buku skali .
afiq : agak-agak smpai pkol bpe ?
aku : pkol 2 lbey , lps smyg jumaat mcm tuu laa ..
afiq : aa , boleh laa jumpe . :) 
aku : okay okay :D (semangat gila babi)


then , menghitung hari-hari mahu bertemu . lol 


hari jumaat , blek skolah mndi , iron baju , shawl , apa semua kan .
semangat gila doe , tunggu ayah aku blek smyg jumaat . 


dahh blek tuu , aku ditemani kakak benghap aku , zulfa . HAHA . pegy kajang , ayah hantar .
mintak duit , berhambus dari kereta , beli plaster kaki zulfa . gerak Metro Kajang y membosankan toe ==' grrr . terpaksa nih .  

then , tunggu alip ....

pkol 4 lebih toe ... bayang lahh .


tak larat dahh , nak nangis . terus pegy Cziplee . cari buku kerja apa semua .
ttbe , afiq call . dahh , aku mls nak ckp lagi dgn dye , asek pikir psl dye jea , grrr tak tahan . kak pulpa agkt , 


afiq : aisha ade ?
kak pulpa : aisha mintak clash .
aku : haaa ? what thaa ... (yea , i admit it)


bla bla bla .... 


act , afiq tak dtg sbb , dye pikir aku ta jadi pegy , then ak ckp asl tak call ?? capital F khas buat muhamad alif afiq bin azhar . dye kate tade coin -.-' wht the ???
nevemind , aku phm budak hostel ==' 
and serious nak nangis dlm Cziplee toe . takpe takpe , tahan smpai rumah .


dahh byr . jalan - jalan smpai Metro Point . snap pic mcm org gila dgn mr.Teddy . 
saya bwk mr.Teddy saya taww . sbb nak knl kn dgn afiq , tapi ...... 

nie ha nie ha ... comel tak ?

err , jgn laa comotkan mr.Teddy saya -,-'

 HAHA . sumpah buruk !!! nie mkn aisrim . nmpk tak cone aku terkeluar tuu ? HAHA
comot gila doe aku . haishh

hehh afiq ! kalau kau dtg tadi , dahh lama kau boleh hug mr.Teddy nih . and bwk balek hostel kau . tapi dsebabkan bnde sial ape ntah . grrrrrr . dahh laa . mls nak pikir . 


and korang tawu taa , aku terbeli buku kerja form3 . pd hal , aku form4 . 

SIAL !!! apa ke bengap lagi bahalol kepala hotak aku nie ??? FUCKER lahh -,-'

and lps tgok semua buku toe . aku tros menangis T.T 

penat kot beli , tunggu mcm tunggul semua toe . grrr . 
please lah , jgn buat mcm tu lagi kt aku . penat doe penat ! 
kau senang laa nak minta maaf ap semua doe . taikk jea =='
and HAHA . itu last kot keluar smpai akhir tahun . grrrr

padan muka dkt semua . *baek doe aku pkai baju kurung, HAHA :)
mls nak dress up , ap aku pakai sume slh . grrr


siapa esok nak teman aku pegy Cziplee ?? , nak tukar buku -.-'




No comments:

Post a Comment