Superman Logo

Tuesday, January 4, 2011

hidung tersumbat sbb kau pny pasal .

T.T ...

muhamad alif afiq bin azhar . heyy , tawu ta ??? aku nangis banyak banyak mlm ni sebab kau sorang jea ... :'( :'(
and the beginning story dye begini .
petang 4 January 2011 .

alip send text (miyy ... ade berite sedih)
then , aku ta reply . sbb tadew kredit . 

so , aku tulis kt wall FB dye suruh call mlm ni . 

...

malam . at 9.45 . 
alip call .

alip : heyy , miy buat ap ?
aku : nak tydo daa ni .
alip : ouhh , okay . pegy laa tydo .
aku : ehh , takk . bru lps tgok tv .
alip : ouhh . okay .
aku : ape y berite sedihnye ?
alip : bie pindah teknik kajang :(
aku : haaa ??? wuuuuuu~ (terus nangis) :'(
sedih tahap bangang doe .
alip : dahh laa ... jgn nangis . nnti bie nangis . HAHA
aku : terus menangis dan menangis . :'(
alip : huwmmm :(
aku : nanti belajar betul betul . dgr ckp cikgu . (and menangis)

then .... ahaa .. act , pnjg laa story nih . aku tga sedih . so , tadak mood nak writing pnjg lebar .

alip pinda sbb nak amek addmath . and pindah teknik y dkt gila dgn rumah aku . HAHA
tapi , still sedih sebab alip stay hostel . so , ta boleh na date or text , or call :(
huwm .. aku sedih , korang sedih ?? of couse no lahh kan . sbb korang ta amek part ken .
huwm ... yeah , aku try bygkn hidup without alip . yeayy .. menangis lahh smbil taip ni ... :'(
bie ... asal ta ckp awal haa ? klu tak , i bagy you bear gemuk . and hug if rindu miy dgn family .

alip , study elok elok , takecare , jge kesihatan , jgn menggatai , jge sembahyang , make homework , makesure if ta phm tny cikgu , jgn sedih sangat kay . sbb bie just na cari ilmu kt situ . then , kite berjaya together right ?? ;)
iloveyou bie .  

and i'll keep my promise taww bie ;')

ILOVEYOUSOFUCKINMUCH muhamad alif afiq bin azhar 

No comments:

Post a Comment