Superman Logo

Wednesday, January 12, 2011

hari-hari sekolah -__-

hey pretty pretty , handsome handsome semua :D

hohi :B just nak story psl hari nih . 

tadi dkt sch , semua okay . tadak any problems :) just ta dpt msok kelab badminton . aiyoo .. full gila class . melimpah-ruah woo org dkt situ . then , borang semua penuh . fine lahh ken . after that , min ajak msok netball . grrr -___- kureng minat doee . 
FINE . terPAKSA msok *_____* minta sign cikgu , terus keluar class . gelak gelak , cakap cakap dgn min . story mnde mengarut . HAHA
mcm taikkk jea . HAHA

lps tuu . balek , tunggu bas rapid . pny sesaakk dlm tuh . mcm tin sardin pung adaa -__- and ade sorang pendatang asing nih ,
haiyooo .. bau minyak kelapa y busuk tohh ! GILA doe bdiri dpn dia!
rse mcm nak pecah kan cermin bas toh . lps tuu , humban org BANGLA toh dkt luar -__- WTF . memangg laa mcm ....

then , fine . ak pegy blkg lagi . ada tmpt kosong . so , duduk laa ken . and ttbe , kak Tika bdiri dpn aku . akak ni baek and anak kwn ibu aku . hrp korg phm ap aku mengarut nih ==' 

suddenly , kak tika mcm nak pitam . auntie sblh dah cuak gila babun . then , aku nak bgon . tapi serious tym tuh mmg tak boleh na begerak . auntie tuu bgon , then suruh kak tikah duduk . but kak tika mcm da tak denga org ckp ap . muka pucat gila gila . wohooo~ aku sebelah tuu ... mcm bongok -__- 

bla bla bla .... 

dah turun bas toh , ak pimpin bdnn kak tika *ayat aku tohh . HAHA
kak tika nak pengsan tengah tengah kajang tuu .. grrr bagi minum air japp . and dye ckp . dye tak nmpk ape ape dah . and nak tumbang . kesiann ouh , msty penat sgt toh .
then , adik die , afiq . call abang dye suruh ambik .
lps tuu , saya pun blek dgn keadaan shock :| 

so , adik-adik , kakak-kakak , abang-abang tersayang . jge kesihatan yoo .

err , sarah . adik aku y annoying toh , jadi AJK Persatuan Tunas Puteri . -_____- lps toh , blek rumah begar begar .
poihhh ! hancor lah persatuan tuu jap lagi =='

sorry , saya merapu banyak ken . hari ni , ramai keluar sekolah , pindah teknik K.L :( heyy guys , korang TAKECARE . ILOVEYOUALLMUCH :* *aisha amran*

okay . daaa ~ 

the pretty nerd : Siti Aishah Sabri :)

back to the top :)

No comments:

Post a Comment