Superman Logo

Tuesday, January 11, 2011

tulisan buruk .

huyy kawan . HAHA

dgr laa ni . tulisan aku buruk doe -_______-
lololo~

lame dahh aku tak menulis tym cuti sch hari tuh , then msok sch nih .
aku menulis laa ken . perghh ! macam cakar anjing . HAHA

smlm buat exercise bahasa arab . lps tuu , buruk . 
HAHA . ta phm ap y aku conteng kt ats tuu , *_____*

cikgu , cikgu . buat buat phm laa yea saye conteng apaa . 
tadi kne bediri sbb tak tau ap makna dlm bnde muzkirat tuu . HAHAHA
saje jea ouhh , sabor jea laa aku -___- 
kesah pulak aku . tak terhingin nak ambik SMA lee =='

then , keluar duit banyak gila nak beli buku kerja , lagi buku tulis , lagi buku lima . HAHA
nak penumbuk aku ?? ayah , sorry okay bnyk gune duit awak ;) and buku tulis dkt bookshop satu RM1.00 . gila doee . selalu RM0.60 jea .. sama jugak kedekut mcm abang downtown tu . 

prinsip akaun , pening pening lalat aku belajar . tapi best jugee laa ..
eko asas , best best . tiap hari kne soal . bagus ! cepat aku pandai :)
history , phm jugee lah ken . tak mengantuk . yeah , awal tahun memang bersemanget aku nih , mid year ?? HAHA . aishah kuat ! kne semanget jugek mcm sekarang taww ! :D 
add math ???? ayah ayah , kalau saya ta dpt msuk class tuh . saya pindah okay . fullstop :|
muzakirat , perghhh !!! nak muntah aku belajar . HAHA . ustzh sume okay just ade y sorang tuu .. gila push kott ! tension laa student kalau mcm tu *____*  

and ada unity baru dkt sekolah . 

unity : PERSATUAN apee ntaaa -_____- HAHA . bengap jea aku nih .
and ada club baru . 

first : memanah .
second : clubbing dkt jalan Chow Kit . =='

HAHA . y second tuu , ramai chikaro masuk . lol . maen jea lah , sape percaye memang bengap mcm kucing ayah aku =='

then , aku msok KRS . club tataw , esok settle :D

ehh ehh , im addicted to FAR EAST MOVEMENT ! 

dah dahh , nak siap kan homework y bertimbun - timbun dlm guni tuu .

bbye , assalamualaikum darling :)

the pretty nerd : Siti Aishah binti Sabri :) 

back to the top :)


No comments:

Post a Comment