Superman Logo

Sunday, June 19, 2011

selamat hari tuaaa

k , today 19 JUNE 2011 
birthday kawan sayaaaa ...
nama dea muhamad alif afiq bin azhar .
derr , wa rindu sama luu bhaiii ...
haa ... this is him .


taraaaa..... HAHA 

oiii mangkuk kt atas , happy birthday k .
moge panjang umur , murah rezeki .
got very awesome girlfiee :') hohoho 
and the important yg selalu aku pesan kt kau is belajar betul betul !
got it ? 
thanks call aku pagi tadiii , hahaha .
its very awesome lah en ,dah aku orang second kau call .hikhok :3 *bangga
 sumpah lama tak ckp dgn luuu ....
memang shock skjp , tetttt .. HAHA
gelak gelak macam org gila jap , then kutuk each other .
kau sombong , aku pun sombong . hahahaaa -.-
bagus lettuw kan .
well , kita dah lupakan perkara nonsense plus noob tuu kan .
hahaha , dude , imissyousomuch dhoo... :')
act , aku dgn myraa nak prgi kl then celebrate sesama ...
but , keadaan tak mengizinkan . seriously , nak buat surprise laa konon en .
haha , nvmnd , ada masa aku , kau , myraa evans jumpa eh .
ya ya ya , banyak kan aku mengarut .
amm... takecare yourself dude . 
kalau taknak kena maki , jangan nak sombong sangat lah en .
hahaha 
and if kau ada problem , just share jee kt aku k . *mcm kau nak en -_____-
iloveyou as a best friend dude ! 
aku sayang kau mcm kawan baik :))
*nangis :')

k , bebaiiii :D

back to the top (:



No comments:

Post a Comment