Superman Logo

Friday, June 10, 2011

nak nangis : (

okay , serious sha nak nangis :'(((
ade sorang budak tuu , bagi link blog ex izzat .
yeahhh , aku taktau apa motif kau dik ? -.-
so then , sha bukak laa en ... superfucker laa kau .
apa masalah kau babi ? nak buat aku jealous ?
yeahhh , aku mengaku aku jealous sampai aku nangis .
puas hati kau ? 
kau haters aku ke bhaiii ? =='' 
eeee... please lah GO FUCK YOURSELF .
afta sha dpt link tuu , sha terus dah tak cocentrate , pergi lowyat pun dlm kepala ada pasal benda bodoh tu .
sha takut apa semua , erghhhh .
sha tak marah ex dea , but si budak ni yg menyibuk bagi link apa kejadahnyaa bagai .
macam haremmmm lah perangai kau -.-
sha nak update latest post pun takde mood .

WATAFAKKKKKKKKK ==''
aku dah start benci kau budak .
aku nak sound kau , tapi kau budak kecik lagi en ? 
apa kau tawuu ? =='''
tambah tambah , aku ni baik en dgn kau ? HAHA
k aku perasan . tapi aku memang baik pun dgn kau .

FAKKKK FAKKKKK FAKKKKKKKK !



HAHA , SPECIAL FOR YOU . 
well , aku memang tidak dijangka :b 
kau nampak tuu ?
KAU FUCK ! 
HAHA , balik rumah mengadu kt mak kau yee braiii -.-


haaaa... nampak tak muka bengis ni ? HAHAHA
wehhh , kalau tak puas mari kita FACE TO FACE yeaaa wahai anai-anai yg nak menjahanamkan aku ;)
TAK PUAS HATI ???
tengok muka shaa kat atas tuu , haaa ...lagi tak puas hati en ?
HAHAHA , KAU ADE ?


ya ya ya , muka shaa bengis plus buruk en ?
well , takkan buat muka comel sepanjang masa en ? hoho
kau nak cari gaduh dengan aku , kau salah orang braiiii ...
kau tak kena ayat menggila dengan aku lagi .
haaa... belum lagi yang kena conteng muka kt pesbuk tuu .
jangan nak cari gaduh sangat laaa , tak dapat pahala pun .
apa pun tak dapat ==' faham bodoh ? HAHA 


whoaa , ada bintik colour pink kt muka aku , HAHA
balasannnn niii kutuk orang dkt blog ,hahaha :)
so , takyah laaa kan nak mengapi-apikan orang , tak guna .
nnti kt akhirat kau yang berapi . babaiii


ps : HATERS MAKE ME FAMOUS ;')


back to the top ( :

No comments:

Post a Comment