Superman Logo

Friday, March 18, 2011

pimples and sis pet

korang pernah rasa tak pimples dalam hidung ?
taktau ??? blah sekarang ! HAHA . okay , kiddin lah gedik :p

sakit kan hidung mcm cibai ? kan kan ? HAHA
okay , act sha selsema .lps tuu bnyk asyik picit hidung jee so taktau mcm mna boleh timbul benda setan tuu dlm hidung =.='' even take a deep breath pun susah , haiyoo .. mcm mna nak bernfs ni ???

okay , sha benci sis pet dea gila babing !!! 
first dea add , okay i accept yee KAK ! KAKAK ! poiihhh , kau tak layak jd kakak ipar aku .kau tuu sis pet jee yea .
got it ? if you dont get it just GTH yeah BITCH . 
BACK OFF BITCH !!! 
okay , kan dah terkeluar ayat comel sha .hihi :3
over ? HAHA . JUST FUCK OFF YOUR MOUTH KAY ?!
sha memang geram gila dgn pmpn tu plus jealous berguni . ); piss off .
so , nak continued story bitch tuu .. and sha approve lah kan , muka baik + suci + kesian .
and dah add tu , pandai pandai lah tegur kan . okay , dah three months add tak bertegur .
bila sha tgok whether dea online ke tak , hidup jee orang tua ni . siap bertag tag pic lagi :p

FOINEE , sha tengok jaa mereka berdua seronok bertag tag pic sesama mereka =,=''
WHATTHEFISH lah kann ??! 
nevemind , sha bukan jenis suka serang orang mcm tentera bergajah .
okay , dah tuu cakap cakap dgn boyfriend kita , dea kita punya lah taikk !!
welkkkk :p 
sha takmao ckp bout his sis pet dgn dea , ofcourse lah dea bermati-matian pertahankan his beloved sis pet .
tak gitu cik timah ??? okay , mesti korang bengang kan bila jd kt korang ?
same goes to me lah darling . takpa naa .. hari ni hari lu . klau BF kau ada pun kau mesti sakit hati bhaii .

then , back to the top baby . okay , dah lama lama tuu . tak tahan tengok korang bertag - tag ni .
amboiii , bukan main mesra yaa adik and kakak FAKE ni , BHAHA
so , sha pun remove lah sis pet dea .... ingat nak block . but kesian pulak tengok muka dea yg *&^%$
okay , banyak gila bahasa comel sha keluar hari ni . 
sha FRUSTRATED . faham tak ? korang tak rasa kot , memang lahh ckp : chill lah , chill lah .
apa kepala hotak kau chill . HAHA .ayat kasar dah keluar :|

wahai BITCHES dkt luar sana , try lah ambik hak milik aku .
akan aku upload pic korang and conteng muka fuckin prettiey bitch kau tuu eh ???!
GOT IT WHORE ??? ayat sial ? GLAD TO HEAR THAT FUCKERS .
opssss ! sorry yaa bitch ! HAHA . 

so , sha memang tak berapa suka sis pet dea even same sch or fav junior or etc . 
kisah apa aku ??? hak aku , hak aku ehh .
hak kau , aku tak kacau ! okay ??! 
okay , kau yg baca tu ! sapa ? kau lahh der ! 
fyi , i HATE YOUR SIS PET , LOL .
kau nak hang dgn dea ? kisah apa aku . just jangan ajak aku ehh .
kang aku lempang bitch kau tu laju laju . got it dumb ? BHAHA ;D
byebye . takecare yourself .

ps : nak kawan tu hati hati , jgn sampai buat orang maki korang mcm sha buat (;

back to the top (:




No comments:

Post a Comment