Superman Logo

Tuesday, March 8, 2011

imissyou guys )':


hey readers sayang <3 
exam hari ni , senang jea lahh mcm candy ;)
shit ! aku tgh gaduh dgn FUCKER (sarah) tu =.='
apahal lah dpt adik mcm tuu ??! biadap terlebih -..-
erghhh ! please lahh , nak bunuh dea , nak bunuh dea >.<

huwmmm .. sha rindu gila gila dgn kakak yg first tuu )': 

this is my first sista :')
nama dea Nurul Husna bte Sabri , Uitm bla bla bla ... (takyoh tawu)
umur dea aroun 20++ , sha pun tak egt act .
kak , aisha rindu kau doee .. bila nak balik rumah ?? nak shopping dkt K.L sama sama?
nak gelak bila aisha buat lawak ? 
aiyooo .. rindu awok lee jerangkung >.< 
iloveyou kakak gila <3


second is Aisha bte Amran .
tehee ;D rindu kau doee .. smlm kau mlwt sam10 pun ,HAHA .aku menjerit tgok kau .and aku tak puas ckp dgn kau ):
nanti kita hang out lagi kay , aku pulak beli bear gemuk untuk kau . HEE :D
sayang kauu .. muahhh muahhhhh :*


and the third and the last one .
pffftt -.-'
HAHA . this is my bestFRIEND . okay , kau dah dduk hostel .
boring gila gila aku tunggu kau balik ==' 
aku nak jumpa kau lagi (i wanna hold your hand) :3
grrr , lama nya nak tunggu kau balik . 
aku sayang kau kawan :D

rindu doee dgn korang semua ni >.<
rindu sangat sangat sangat <3

back to the top (:



No comments:

Post a Comment