Superman Logo

Monday, February 28, 2011

edit makcik blog .

oheyy you you .
act , ni baru edit blog . arghh .buruk sudaa ..
tak complete semua pun ,you all just sabar and wait jea kayy , dahh laa header takda taw skrg ni -..-
sumpah buruk . 

HAHA , ramai gila yg tny link blog aku . termasuk yg dekt sch .
hooo~ bangga juga saya ^-^
 err , sorry kay if ada pic yg dah delete .sbb mcm menyemak so ,nnti update blek semua pic org tersayang (:
no worries kay .

aaa ..ni nak story psl tutttt . pfttt -,-'
yeah , dah okay dgn dea . but , still tak puas hati dgn dea .watafakk.
sakit hati gila gila doee ,*middle finger .
and ,at the same time , rendu gila dkt dea )':
hoooo~ 

bie ,takecare dkt hostel tu ,belajar betulbetul kay (;
imissyousomuchiemuchie nyot even perangai kau mcm sial .
HAHA , kau baca ?? kesah apa aku .
mnde benar kan ?? takyoh lee kamo nak nafikan -..-

okay , td aku balek sch kan ,naik rapid lembab tuu taw .
ada sekor pakcik ni dea OKU .kaki dea mcm tak betul sikit .bangsa apa ?? takpayah tawu laa weh .
kang ada gak yg kata aku ******
aku selalu lahh naik satu bas dgn dea tyme balik rumah .
aku perasan dea selalu pndg aku dgn muka tak puas hati . memang MUKA TAK PUAS HATI !
aku taktau apa masalah kau org tua ??! bukan nak kuranghaja . 
kau tuu yg tak puas hati tgk org blik sch -,-' pftttt .
and nak je aku ckp . 

apa masalah kau doee ?? haishh ..
nak jea aku smack kau ! err -,-'
boleh tak jgn buat muka mcm tu ? anoyying laa uncle .
pfffft -,-' 

okay , aku bukn nak kuanghaja act . if korang kena ,korang akan rasa nak bagi tapak free dkt uncle tu .
haihhh =='

harapharap , tak jumpa uncle muka pelik tuu lagi . aminn ~

haa .. bagus , budak rempit mna ntah bagi chat . aku tak bls .
dea mencarut lah sial dekat aku . wieee~ 
aku terus block . gila pnya rempit ,nak main lucah dgn aku -.-'
bodoh , masuk jamban jee lah yea rempit sial ??! 

hoho ^-^  okay ,ibu dah bising mcm mesin rumput -.-' 
alip and aisha am rendu korg )':
okay , byebye .

and last last , HAHA.
aku takkan approve org yg takda deff .or copycat or letk celebrity pic or etc dkt deff FB korang kay ??!

HARAP MAKLUM (:

back to the top (:



No comments:

Post a Comment