Superman Logo

Monday, February 21, 2011

aku sombong ???

hey nyot nyot smua (:

grrr .. geram sangat sangat . pergi skolah nie question fav mereka . 

nyot : shenall , nak link blog kau ?? 

aishah : hehehe . rahsia ... nnti aku bagi okay , (act, bukn taknak bagi korg bce just bile aku public link aku korg akan pertikai ap y aku tulis then jdi backstabber. so sorry yg teramat yea sayang . link nie ak bagy dkt budk y tak skolah dgn aku jea )

nyot : huwm .. okay . aku tunggu . 

......

nyet nyet : shenall , kau dah sombong kan skrg ? 

aishah : hah ?? yekee ? sjk bila ehh ? sorry taw (:

nyet nyet : sjk msok cuti nie , muka ketat jea pndg org . ak tegur pun mcm sombong gila .

aishah : alorloo .. sorry kay . promise tak sombong lagi (:

......

hari nie sumpah sakit hati , geram , nak nangis .

tawutak , aku penat penat apply class 4.3 . and 

cikgu dott : alahh sayang , sorry okay . class crowded sgt nie . takde sape pun boleh msok . full sangat .sorry .

aishah : alah cikgu ..saya nak msok gila gila kot .

last last ....

BUDAK POKER FACE tuu , tadi aishah nmpk dye agkt meja . 

aishah : ehh , tikar getah tuu pindh mna weh ?

ain : 4.3 . asl dye boleh dpt err ? kesian kau ..

aishah ; huwmm .. takpe . ):

.............

menangis 

.............

asal cikgu boleh bagy die msok situ ??
grrr .. cikgu nie , buat saye menangis laa pagi pagi isnin niee .. ):
dah laa sengugut buat kali pertamanya , HAHA .
sumpah nak nangis tgok korg keluar dr class tu . takpe , bukn rezeki aku kan .

then , tdi helwa ajak naik atas jumpe kak syanab . ttbe budak UNKNOWNS tu .

unknowns ; akak akak , class form4 kt bwh tau . (senyum)
aishah : haa ?? HAHA . (sumpah kau comel doee)

turun , masuk class . ustzh msuk . then dah belajar .
time nak keluar . 

ustzh : ehh , saye nak tawu name awak semua laa .. dah lupa .

so , najah , piqa , mar , bla bla bla bla ...

smpai kt aku , nie ? aishah . 

ustzh : ehh , y kt dpn tu aishah jugak . 

satu class : ustzh panggil die Shenall .

ustzh : wow , tebelit lidah . HAHA . takpe ,saye pggl awak nell . 

aishah : haa ? takpe lah (:

then , helwa panggil saya PAKU (nail) .

wtf -.-'

and im feel very excited . tym nak balik kan , budak unknowns tuu tggu skt dpn tu .
i dont know whether aishah perasan sesorg , but everyday kot aishah nmpk die .

and aishah perasan , if dye nmpk aishah dye sengih sengih mcm kerang busuk , lps tuu jln dpn aishah , everyday yaww (: HEE :D 

apesal name dye unknowns ?? act , saya tak pernah ckp dgn dia .
segan kot ttbe ajak berbual . so , taktau nama dia .nnti , bila sha dah tawu nama dia , sha bagi tawu kay (:

hey alip , knp kita jd mcm nie haa ? -.-'

No comments:

Post a Comment