Superman Logo

Tuesday, December 21, 2010

FUCK TIKUS

hii pengunjung tercinta ! HAHA . ade story gila y ingin di conteng . this week ken , aku blek kampung dekat TERENGGANU . T.T sumpah na nangis blek sini . HAHA ! bodoh . menyampah duduk sini ouh ! ini belah apak aku .. iaitu Sabri bin Ismail . erm.. ta berapa suka kod . same jugee lah dengan adek beradeq aku nih . tataw knape ta suka . sejak azali kod . HAHA
and semalam lahh ken . ade kejadian y ta diundang telah terjadi kpd aku . SITI AISHAH bt SABRI . HAHA full name wehh ! erm .. mcm nih .

tym tuu tga na pegy toilet laa ken , then .

aku : kak , teman aisha pegy tandas .
kak husna : erm .. jap . 

then , kami pergi lahh bersame , beriringan tangan . HAHA . yea .. aku msok laa ken , da siap ape sume . aku pun tga basuh tgn laa ken . ttbe , ade TIKUS HITAM jalan tepi tuh  
perghhh ! menjerit laa aku malam bute tuh . mmg satu kg dengar agaknye . HAHA
keluar toilet . terus melalak , menangis , menjerit , y penting TRAUMA beb . HAHA 
terus kak husna tenangkan aku . HAHA . WTF tikus ! and naek atas terus mcm org gila .
daa laa mlm tuh break dgn afiq :( last last , org laen y tenangkan aku . lagii sedih weh . 
menangis aku . tapii cover lee .. malu family tawu . HAHA da laa tydo satu family .
tepi sekali ibu , sarah , kak husna , aku , kak zulfa , ayah .
HAHA . susunan tydo di kg . :)
woo~ best jugak tydo satu family . himpit himpit , tapi best . tapii tadew privacy sanget .
na text dgn orang pun , terpakse sorok sorok ==' nanti kakak saya dkt sblh tuu dpt bace . maluu laa saye . HAHA . nak call pun . 

ayah : kau ckp dgn sape malammalam bute tuh ? 
aku : EHEE :D (muke ta bersalah) 

HAHA . act , takut ayah amek ph . grr .. mau ditelefonnye semua kawan lelaki aku .
HAHA :) then , pagi esok tuh . nak mandi ... takut weh . trauma . denga bunyi cit cit sikit , da na nangis T.T sumpahh malang naseb aku kt sini ==' tapii , kuat ken smgt lahh .
aisha KUAT . HAHA . the truth .... tuhan saje y tahu . and aku blek rumaa maybe sabtu nih kod . because of that , aku ta payah amek result hari khamis nih , HAHA 
ehh doakan saya cemerlang dunia akhirat , aminn ~ 

disebabkan aku boring . aku chatting dgn die nih --'


name die pelik sikit laa .. maisya amri . aku tataw na pggl ape . aku panggil abang , habes cite . HAHA . geli sial . ape ape jee lah . selalu mengarut dgn die nih . HAHA
 ehh , hope kite pny result baek ken ? amin ~ kenapa aku cite psl kau haa busuk ?
HAHA . mengarut lahh ==' HEE :D  
ehh bangge lah muka msok blog adik , HAHA . adik ?
wekk :p GILA betoi . HAHA . 

dah dahh , banyak pulee aku mengarut . almaklom .. stress tak sudaaa stay kt kg , then , break sambung , break sambung . korang mesti ta phm kn ? HAHA
bengap . tadi ajaa ijat follow blog . bnyk betoi budaa tuh tny . HAHA
last last , pandai pun . bagus :) HAHA

dahh laa .. assalamualaikum :)

ps : cik TI . jgn kacau saya lagi bole .. saya trauma dgn awak . T.T
nak nangis .



No comments:

Post a Comment